04 augusti, 2008

Jag tror jag fick någon sorts inspirations-boost igår..
Hann med ytterligare en LO, som kom till när jag hade snabbläst i senaste Creating keepsakes (aug-numret).
På sid 93 finns en LO gjord av Amy Martin, som var så himla läcker, så jag liftade den och min LO ser ut så här..
Less is More, som man säger, den ser lite platt ut nu när jag scannat den, men jag tycker att den är riktig fin i verkligheten, en LO som jag är jättenöjd med!

På bilderna är det E, som spanar genpom en spalje där han hör röster.
Stackars barn, uppvuxen på landet utan nära grannar (vägg-i-vägg) så detta var något helt nytt för honom!
Tur att vi kan åka till systeryster ibland och vänja honom vid stadsliga betingelser..
Journaling-ticketen har jag gjort alldeles själv, jätteenkelt och snyggt!

Jessica

6 kommentarer:

Karin sa...

Ursnygg LO och härliga kort!!

Pyssellina sa...

Härlig Lo du har gjort och finfina kort!

Anonym sa...

Vilken rolig LO! Jättefin biljett!

Anonym sa...

Vad mycket snyggt det fanns att titta på här! Gillade verkligen LOn i detta inlägg. :-)

Jeanette sa...

Jättefin lo. Journalingbiljetten blev kanonfin. Gillar bilderna också. Kram Jeanette

Cath. sa...

Å, den är alldeles underbar! Snygg ticket, måste prova det själv...!
Stor kram!