02 augusti, 2008

Kort och hemmagjord jibbitz

Idag fungerar äntligen kortläsaren igen!
Detta kort har jag skickat in till Pysselgårdens teknikutmaning. Man ska använda distresser, och eftrsom jag nyss upptäckt dem provade jag :-) Jättekul!
Insidan har jag följt upp med punchinellan igen..
Baksida
Kortet finns att köpa för 40:- plus ev frakt om jag ska skicka det till dig..
Ytterligare ett kort, som inte är riktigt klart. Det ska på fotohörn har jag tänkt mig, och jag hoppas att systeryster hittar på en sådan die och levererar till helgen..
Insidan..
Baksidan.
Även detta kort finns till salu för 40:- så fort det är klart!


När jag ändå höll på med den roliga hÄngla-hästen provade jag att använda krympplast för första gången.
Jag hade en gammal plopp kvar efter en jibbitz som ramlat av, och klistrade på den på mina älskade tofflor.. Fler blir det nog, E vill också ha en egen häst då han redan tappat sin egengjorda, och så är jag lite sugen på att använda någon av hÄngla-flickorna.


Söt va!
Såg att Tussan också hade gjort sådana för ett tag sedan..
Jag har beställt senaste klubb-kitet från hÄnglar, har för mig att det skulle komma i slutet av september, det är nästan så jag längtar dit! Me like hÄnglar!
Nu ska vi få lite kvällsfika av mannen i huset, sedan ska jag fortsätta med min LO som ligger på skrivbordet.. Jag fick inspiration efter ett besök i Ulrikas blogg, där hennes utmaning är att scrappa en sångtext. Gå in och titta vetja, kanske du också får lite idéer?!
Jessica

2 kommentarer:

Tjär-Ringen sa...

Vad du är duktig!!

Veronica sa...

Håller med! Gillar verkligen din stil! Har du gjort en sån där i krympplast!!!! Det har jag på min lista att göra....
kram kram och tack för all inspiration!